Nuorten MLL

Mannerheimin Lastensuojeluliitto tuottaa paljon tekemistä myös nuorille

MLL:n Nuortennetistä löydät paljon tietoa ja keskustelua tärkeistä asioista kuten muun muassa seksuaalisuudesta, seurustelusta, mediankäytöstä, mielenterveydestä, kiusaamisesta ja päihteistä.

Keskustelupalstalta saat vertaistukea ja kirjepalvelussa voit olla yhteydessä luotettavaan aikuiseen.
Maksuton Lasten ja nuorten puhelin päivystää vuoden jokaisena päivänä. Voit soittaa nimettömänä ja keskustella mistä tahansa aiheesta.
Lisäksi chatissä voit keskustella aikuisen kanssa.

Tutustu nuortennettiin verkossa ja somessa!

Nuortennetin ilmainen puhelin nuorille
Soita ilmaiseksi!
@mll_nuortennetti

MLL:n Lastenhoitotyö

Haluaisitko tehdä palkallista lastenhoitotyötä? Pidät lasten kanssa olemisesta ja olet yli 16 vuotias?

Lastenhoitajakoulutus nuorille

Tukioppilaaksi?

Haluaisitko auttaa muita

Tukioppilastoimintaa on suuressa osassa yläkouluja. Tukioppilas on tavallinen, vapaaehtoinen oppilas, joka haluaa parantaa kouluhenkeä ja auttaa muita oppilaita.

Ole rohkeasti yhteydessä oman koulusi tukioppilasohjaajaan kuullaksesi mahdollisuuksistasi päästä mukaan!

Mannerheimin lastensuojeluliiton tukioppilastoiminta

Katso videolta millaista on olla tukioppilas ja mitä huippukiekkoilija Eeli Tolvanen ajattelee tukioppilastoiminnasta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Oman asuinalueesi MLL:n toimintaa

Kiinnostaisiko oman asuinalueesi nuorisotoiminta?
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Katso mitä toimintaa oman asuinalueesi MLL:n paikallisyhdistys tarjoaa tai tule ja ehdota yhdistykselle mieleistäsi toimintaa.
Etsi oman asuinalueesi yhdistys:

Paikallisyhdistykset ja toiminta