Paikallisyhdistysten tukena!

Hämeen piirin tehtävänä on tukea alueensa paikallisyhdistyksiä ja niissä toimivia vapaaehtoisia. Hämeen piiri tarjoaa paikallisyhdistysten toimijoille koulutusta, ohjausta ja neuvontaa.
Piiri auttaa myös esimerkiksi yhdistysten talouteen ja hallintoon liittyvissä kysymyksissä, vapaaehtoisten toimijoiden rekrytoinnissa, jäsenhankinnassa ja verkostoitumisessa.

Toiminnan tueksi

Paikallisyhdistysten toiminnan tueksi MLL tarjoaa paljon erilasia järjestelmiä ja materiaaleja.

Koulutukset

MLL:n piirit ja keskusjärjestö kouluttavat paikallisyhdistysten jäseniä.

Kohtaamisia

Toimintamme keskiössä on kohtaaminen. Meille on tärkeää, että myös yhdistysten vapaaehtoisilla on mahdollisuus kohdata toisiaan.

Piirikirjeet Arkisto

Hämeen piirin piirikirjeiden arkistosta löydät paikallisyhdistyksille lähettyjä piirikirjeitä ajankohtaisista aiheista.

Vapaaehtoiseksi MLL:n paikallisyhdistykseen

MLL:n paikallisyhdistyksessä pääset vaikuttamaan oman asuinalueesi lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointiin.

Tukea ja neuvontaa piiristä

Olemme paikallisyhdistysten tukena ja meihin voi ottaa yhteyttä kaikissa yhdistyksen toimintaan liittyvissä asioissa.
Ole meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä!

Laura Räisänen
Koordinaattori