Liity jäseneksi

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienten puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille ja tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin, on hyvä kaikenikäisille.

Jäsenmaksulla tuet paikallisesti lapsia ja perheitä

Kun liityt MLL:n jäseneksi, liityt valitsemasi paikkakunnan tai kaupunginosan paikallisyhdistyksen jäseneksi. Paikallinen yhdistys saa jäsenmaksustasi osan, joten oman alueesi lapset ja perheet saavat konkreettista apua juuri sinulta.

Jäsenmaksu on yhdistyskohtainen ja
keskimäärin 25 euroa vuodessa.

Jäsenedut

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenenä olet oikeutettu moniin erilaisiin jäsenetuihin:

• Useat paikallisyhdistykset antavat jäsenille alennusta MLL:n kerhomaksuista
  • Lapsemme-lehti kerran vuodessa
  • Etuja ja alennuksia muun muassa Ranuan eläinpuistosta, Wiking Linelta, Sanoma Media Finlandilta ja Instru Optiikalta. Katso tästä kaikki edut
  • Paikallisyhdistyksillä on myös paikallisia jäsenetuja, jotka löydät oman yhdistyksesi verkkosivuilta