Haluatko olla pienten puolella?
Löydä sinulle sopivin tapa

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen – meistä aikuisista riippuu, toteutuuko se.

- Haluaisitko olla mukana vaikuttamassa lasten ja perheiden hyvinvointiin?
- Tekeekö MLL sinusta tärkeää työtä?

On monta tapaa tukea MLL:n työtä lasten, nuorten  ja lapsiperheiden hyvinvoinnin parantamiseksi. Voit lahjoittaa, liittyä jäseneksi tai osallistua vapaaehtoisena innostavaan toimintaan!

Löydä oma tapasi osallistua – jo pienikin teko on teko pienten puolesta!

Liity jäseneksi

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienten puolella. Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia.

Anna aikaasi

MLL on olemassa, jotta kenenkään ei tarvitsisi jäädä yksin. Olit sitten hassuttelija, leikkikaveri, lukija, kuuntelija, tekijä tai jokin muu omanlaisesi arjen ajelehtija – läsnäoloasi ja aikaasi arvostetaan MLL:n vapaaehtoistoiminnassa.​ Tänään on hyvä päivä ryhtyä vapaaehtoiseksi.

Yritysyhteistyö

Mikäli yrityksenne haluaa olla  mukana rakentamassa Suomesta lapsiystävällistä yhteiskuntaa ja tukemassa lasten oikeuksia hyvään elämään, tervetuloa kumppaniksemme.

Lahjoita testamentilla

Millaisen perinnön haluat jättää jälkeesi? Jos lasten ja perheiden asiat ovat lähellä sydäntäsi, voit lahjoitaa omaisuutta MLL:n Hämeen piirille.  Käytämme testamenttilahjoituksen paikallisten lasten, nuorten ja perheiden hyväksi.