Perheen iloksi ja tueksi!

Perhekummitoiminta on mukavaa yhdessäoloa ja arjen jakamista lapsiperheen kanssa.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Perhekummina voit viettää aikaasi perheen kanssa esim:

• lähipuistossa ulkoillen, retkillä
  • kirjastossa, uimahallissa yms.
  • leikkien ja lukien
  • jutellen ja kahvitellen vanhemman kanssa

Mitä sinä haluaisit tehdä perheen kanssa?

Toimintaan ovat tervetulleita eri ikäiset aikuiset. Perheet toivovat arkeensa aikuisia kavereita, varamummeja ja -vaareja. Toiminta ei vaadi erityistaitoja. Kiinnostus ja halu viettää aikaa lapsiperheen kanssa riittää.

Mitä perhekummi tekee?

Tapaat perhettä perheen kotiympäristössä tai yhteisen tekemisen parissa. Tämä vie aikaasi 2 krt kuussa noin 2-3 tuntia. Sovitte tapaamiset joustavasti perheen ja sinun aikataulujen mukaan. Toivomme, että sitoudut tapaamisiin vuoden ajaksi.

Etsimme sinulle perheen sopivan etäisyyden päästä. Jokaisesta kummisuhteesta muodostuu omanlaisensa. Kun kummisuhdetta muodostetaan, kuunnellaan sekä vapaaehtoisen että perheen toiveita.

Perhekummina voit tehdä vapaaehtoistyötä lapsiperheen ystävänä. Koulutamme perhekummeja Tampereelle, Ylöjärvelle, Kangasalle, Hämeenlinnaan, Riihimäelle, Lahteen.

Miten perhekummiksi?

Ilmoittaudu tulevaan koulutukseen tapahtumakalenterissamme tai täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Mukaan pääset joustavasti ympäri vuoden.

Toiminta on ammatillisesti ohjattua. Perehdytämme sinut tehtävään. Saat toimintaan koordinaattorin tuen ja ohjauksen ja voit osallistua vertais- ja virkistystoimintaan.

Mukaan perhekummiksi

Tietosuojaseloste⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠