Yhdistystoimijoiden vertaistapaaminen verkossa – piiritreffit etänä!

31.3.2020

Mitä yhdistyksellenne kuuluu? Miten arki sujuu? Mietityttääkö yhdistystoiminnassa joku tällä hetkellä erityisesti? Oletteko keksineet uusia toimintoja poikkeustilanteessa? Mitä muuta mielenpäällä?

Tervetuloa vaihtamaan kuulumisia Teams-sovelluksen kautta etäyhteyksiä hyödyntäen. Ilmoittaudu haluamaasi ajankohtaan ja saat liittymislinkin edellisenä päivänä. Etätreffejä varten ei tarvitse asentaa mitään sovellusta koneeseen, toimiva nettiyhteys ja mikrofoniyhteys riittää.

Keskustelun vetäjänä piirin koordinaattori Miia. Olet lämpimästi tervetullut jakamaan kuulumisia toisten MLL-aktiivien kanssa.

Ilmoittaudu alla olevan lomakkeella yhteen tai useampaan tapaamiseen. Jos sinulla on joku teema tai kysymys mitä haluat erityisesti nostaa, kirjoita se lisätieto-kohtaan. Linkin etätreffeille saat sähköpostiisi viimeistään edellisenä päivänä.

Kysymykset  ja lisätiedot Miialta, miia.mustalahti(at)mll.fi tai 050-436 3230

Ilmoittautuminen päättyy aina edellisenä päivänä klo 16