Miltä näyttää loppuvuosi 2021?

6.9.2021

Kalenteri on kääntynyt jo syksyyn, ja perheen pienimmät ovat suunnaneet ehkäpä päiväkotiin ja hieman isommat kouluun. MLL:n verkkosivuilta voit lukea vinkkejä päivähoidon alkuun, kurkata miten tukea ekaluokkalaisen oppimista tai tutustua Hyvä alku yläkouluun -materiaaleihin.

Parisuhdetta ja omaa aikaa on hyvä vaalia mahdollisuuksien mukaan myös arjen keskellä, loman jälkeen. MLL:n Hämeen piirin koulutetut hoitajat tekevät tilapäisiä ja lyhytaikaisia lastenhoitokeikkoja kohtuulliseen hintaan. Lue lisää lastenhoitotoiminnasta.

Syksy on monelle myös uusien harrastusten aikaa. Vapaaehtoistoiminta on hyvä tapa tuoda merkitystä ja sisältöä elämään, jos tuntuu, että ylimääräistä aikaa on. MLL:n Hämeen piirillä on useita erilaisia vapaaehtoistoiminnan muotoja, joihin kannattaa tutustua.

Myös paikallisyhdistyksillä on monenlaista toimintaa, tutustu oman alueesi yhdistykseen!