Piirin syyskokouksessa Ikaalisissa piirin uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Sari Orhanen Lempäälästä. Paljon onnea!

15.11.2018

Piirissä yhdeksän vuotta puheenjohtajana toimineelle Seija Aholalle jätettiin syyskokouksessa haikeat jäähyväiset.  Seijan MLL-taival on kestänyt kymmeniä vuosia sekä yhdistyksen, piirin että liiton tehtävissä ja varmasti näemme häntä vielä mukana MLL-vapaaehtoistyössä tavalla tai toisella. Seija kertoi kokousväelle, että MLL on tuonut vuosien varrella hänen elämäänsä mielekkyyttä, lämpöä, iloa sekä liittymistä. Ihania asioita!

Piirin 1. varapuheenjohtaja Helena Koskimäki on myös pitkän linjan MLL-aktiivi, joka piirissä tehtävän työn lisäksi on ahkeroinut MLL:n Padasjoen yhdistyksen puheenjohtajana. Lämmin kiitos myös Helenalle.

Piirihallituksesta jäi pois  pitkäaikaikainen jäsen Kristiina Kankaanpää Jokioisilta. Lämmin kiitos myös hänelle!

Tervetuloa mukaan uusi puheenjohtajakolmikko: Sari Orhanen Lempäälästä, 1. vpj. Kati Vitikainen Ikaalisista ja 2 vpj. Sanna Kaukonen Hollolasta. Kaikki he ovat osaavia ja ilosia MLL-aktiiveja eri puolilta laajaa piirämme. Piirihallituksen puheenjohtajat ja jäsenet valitaan kolmeksi vuodeksi kerrallaan tähän tehtävään.

Tervetuloa myös uudet piirihallituksen jäsenet Päivi Sten Pirkkalasta,
Mira-Maarit Lamberg Forssasta ja Kirsi Turto Akaasta sekä koko muu ihana joukko!

Satu Luoma LEMPÄÄLÄ  v. 2018 -2020
  (Niina Göransson HÄMEENLINNA v. 2018 -2020)

Kirsi Turto, AKAA v. 2019
   (Taina Ylä-Lyly, JUUPAJOKI  v. 2019 )

Satu Kelkka, PUNKALAIDUN  v. 2017- 2019
   (Marika Mäkinen, ORIVESI v. 2017-2019)

Mira-Maarit Lamberg, FORSSA v. 2019 – 2021
   (Susanna Ylander, JOKIOINEN v. 2019- 2021)

Jenni Ruotsalo, TAMPERE v. 2018-2020
   (Nikke Keskinen, HÄMEENLINNA  v. 2018-2020)

Johanna Olkinuora-Jokinen, RIIHIMÄKI v.2018-2020
   (Mia Dahl, PÄLKÄNE v. 2018-2020)

Päivi Sten, PIRKKALA v. 2019-2021
   (Anu Maununen, JANAKKALA v. 2019-2021)

Pirkko Nurmivuori, TAMPERE v. 2017 - 2019
   (Susanna Grönlund, YLÖJÄRVI v. 2017 – 2019)

Karoliina Valonen, PUNKALAIDUN  v. 2019-2021
    (Elina Rauva, SASTAMALA v. 2019-2021)

Piirin syyskokous järjestettiin Ikaalisissa  Valkean ruusun koululla, jossa oli kerrassaan mainiot tilat. Lapsille on tehty hyvä oppimisympäristö ja hyvä niin!

Syyskokouksessa puhetta johti taidokkaasti Ikaalisten yhdistyksen kunniapuheenjohtaja ja myös piirihallituksessa vaikuttanut Mirja Hanhikangas.

Juhlimme myös MLL:n Ikaalisten yhdistyksen 95-vuotisjuhlia syyskokouksen jälkeen. Lämpimät onnittelut ja iso kiitos Ikaalisten väelle järjestelyistä ja iloisesta, lämmmintunnelmaisesta juhlasta. Oli hienoa olla mukana!

Saimme kokoukseemme myös MLL:n pääsihteerin Milla Kalliomaan. Milla kertoi ajankohtaisia kuulumisia mm. uuden lapsistrategian valmistelusta ja Lape-työstä. MLL on Suomen johtava lapsiperhejärjestö, jonka voima on mittavassa vapaaehtoistyössä ja aktiivisessa yhdistystoiminnassa. Iloisin mielin voimme jatkaa yhteistä matkaa!

Marita Viertonen
Piirin toiminnanjohtaja