Järjestö 2.0 – Järjestöt Pirkanmaan terveyden ja hyvinvoinnin edistäjinä -hanke hakee Tampereelle MLL:n Hämeen piiriin sijoittuvaa verkostokoordinaattorin äitiysloman sijaista

24.1.2018

Järjestö 2.0 – Järjestöt Pirkanmaan terveyden ja hyvinvoinnin edistäjinä -hanke (2017-2020) edistää järjestökentän kunta- ja maakuntayhteistyötä Pirkanmaan alueella, rakentaa järjestöverkostoja sekä parantaa järjestöjen välistä viestintää ja järjestöverkostoista ulospäin suuntautuvaa viestintää. Hankkeessa työskentelee kolmen hengen tiimi, jonka jäsenet ovat sijoittuneet kolmeen järjestöön: projektipäällikkö Artteli-kumppanuusyhdistykseen, verkostokoordinaattori MLL:n Hämeen piiriin sekä verkostotiedottaja Silta-Valmennusyhdistykseen.

Haemme Tampereelle MLL:n Hämeen piiriin sijoittuvaa verkostokoordinaattorin äitiysloman sijaista

määräaikaiseen työsuhteeseen aikavälille 5.3.2018-18.1.2019 kehittämään järjestöyhteistyötä Pirkanmaalle.

Etsimme innostunutta ja oma-aloitteista työntekijää, jolla on hyvät yhteistyö- ja viestintätaidot sekä aktiivinen työote. Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai työkokemuksen kautta hankittua vastaavaa osaamista sekä kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia. Työssä on etua järjestö- ja kuntakentän tuntemuksesta, verkostotyökokemuksesta sekä ryhmänohjaus- ja fasilitointitaidoista. Kokemus kyselytutkimusten analysoinnista ja koonnista katsotaan eduksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuvan työtiimin ja työyhteisöt. Työ edellyttää valmiutta liikkumiseen sekä ilta- ja viikonlopputyöhön.

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomuksesi viimeistään 9.2.2018 klo 14 mennessä osoitteella hameen.piiri(at)mll.fi (ei suuria liitetiedostoja).  Sähköpostin otsikkokenttään merkintä Verkostokoordinaattori. Emme palauta hakemuksia. Valinnasta ilmoitetaan yhdistysten nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Haastatteluun kutsuttavien haastattelupäivä on 20.2.2018.

Lisätietoa tehtävästä antavat: MLL:n Hämeen piirin toiminnanjohtaja Marita Viertonen (p. 044 299 0541) 29.1. klo 15-16 ja hankkeen projektipäällikkö Tomi Kuhanen (p. 050 50 10 727) 1.2. klo 10-12.