Järjestö 2.0 -hankkeen työntekijät valittu

22.6.2017

Artteli-kumppanuusyhdistyksen hallinnoiman Järjestö 2.0 -hankkeen työntekijöiden rekrytointiprosessi on päättynyt. Hakijoita kaikkiin kolmeen paikkaan oli yhteensä 150.

Projektitiimin projektipäälliköksi Artteliin valittiin tällä hetkellä Suomen UN Women ry:llä tiedottajana työskentelevä YTM Tomi Kuhanen, verkostotiedottajaksi Alma Mediassa ja Alma Manussa tiedottajana toiminut Katja Wallenius sekä verkostokoordinaattoriksi Pirkanmaan ammatillisen erityisopetuksen koordinaatiokeskuksen suunnittelijan tehtävissä tällä hetkellä työskentelevä KM Emma Sydänoja.

Tiimin valinnassa painottui vahvasti viestinnän osaaminen sekä ymmärrys ja näkemys järjestöyhteistyöstä. Työntekijät sijoittuvat eri järjestöihin: projektipäällikkö Artteli-kumppanuusyhdistykseen, verkostotiedottaja Silta-Valmennusyhdistykseen sekä verkostokoordinaattori MLL Hämeen piiriin.

Tiimi aloittaa työnsä syyskuun 1. päivä mikäli STM vahvistaa hankkeen rahoituksen.

Pirkanmaalla alkava ja järjestöyhteistyöllä toteutettava Järjestö 2.0 – Järjestöt Pirkanmaan terveyden ja hyvinvoinnin edistäjinä -hanke edistää järjestökentän kunta- ja maakunta-yhteistyötä Pirkanmaan alueella, rakentaa Pirkanmaalle järjestöverkostoja sekä parantaa järjestöjen välistä viestintää ja järjestöverkostoista ulospäin suuntautuvaa viestintää. Kaikki Pirkanmaalla toimivat sosiaali-, terveys- ja hyvinvointialan järjestöt otetaan aktiivisesti mukaan hankkeeseen.

Tule kuulemaan hankkeesta ja muusta järjestöjä tarkemmin lisää Järjestöt muutoksessa -seminaariin Tampereelle 12.10. klo 9-16. Tarkempia lisätietoja seminaarista luvassa heti elokuun alussa.