Haemme Perhekummitoiminnan koordinaattoria Kanta-Hämeeseen

9.1.2018

MLL:n Hämeen piiri toimii Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä. Piirin jäseninä on 80 paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä noin 12 500 jäsentä.

Etsimme Kanta-Hämeen alueelle
Perhekummitoiminnan koordinaattoria

Työskentelet STEA:n avustamassa kaksivuotisessa hankkeessa (2018-2019). Perhekummitoiminnan tavoitteena on tukea ennalta vahvistavasti alle kouluikäisten ja alakouluikäisten lasten vanhempien vanhemmuutta arjessa vapaaehtoistoiminnan keinoin. Tehtävänäsi on rekrytoida, kouluttaa ja ohjata vapaaehtoisia, tiedottaa ja raportoida toiminnasta sekä tehdä yhteistyötä eri tahojen ja verkostojen kanssa.

Työpisteesi sijaitsee Hämeenlinnan Kumppanuustalossa. Työpisteesi sijaitsee Hämeenlinnan Kumppanuustalossa. Toimintaa käynnistetään ja jatketaan eri puolilla Kanta-Hämettä, jolloin työ edellyttää liikkumista ja oman auton käyttömahdollisuutta. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, kokemusta työskentelystä lasten ja perheiden kanssa, kouluttajakokemusta, hyviä viestintä ja vuorovaikutustaitoja sekä kokemusta yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnasta. Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen MLL:n arvoihin pohjautuvan työn sekä ammattitaitoisen ja sitoutuvan työyhteisön. Työ alkaa mahdollisimman pian.

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomuksesi viimeistään 26.1.2018 klo 14 mennessä osoitteella hameen.piiri(at)mll.fi (ei suuria liitetiedostoja).  Sähköpostin otsikkokenttään merkintä Koordinaattori/Kanta-Häme. Emme palauta hakemuksia. Valinnasta ilmoitetaan piirin sosiaalisessa mediassa. Haastatteluun kutsuttavien haastattelupäivä on 6.2.2018

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Marita Viertonen p. 044 299 0541 ke 17.1 klo 14-15.