Haemme Mediakasvattajia / Nuorisotyön kouluttajia

17.8.2017

MLL:n Hämeen piiri on yksi kymmenestä MLL:n aluejärjestöstä. Piiri toimii Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä. MLL:n Hämeen piiri on lapsiperheiden auttaja arjessa yhdessä alueensa paikallisyhdistysten ja kuntien kanssa sekä lasten, nuorten ja lapsiperheiden asioiden osaaja ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.

Haemme
Mediakasvattajia / Nuorisotyön kouluttajia

Onko sinulla kokemusta lasten, nuorten ja aikuisten kouluttamisesta? Tunnetko koulumaailmaa ja onko sinulle lasten ja nuorten nettimaailma tuttu? Saatko ryhmän toimimaan?

Tarvitsemme lisää iloisia ja osaavia nuorisotyön kouluttajia tuntipalkkaiseen työhön puhumaan mediakasvatuksesta ala- ja yläkoulun oppilaille, vanhemmille ja kasvatusalan ammattilaisille sekä kouluttamaan yläkoulujen tukioppilaita. Mediakasvatuksen koulutukset järjestetään sekä päivä- että ilta-aikaan ja tukioppilaskoulutukset yleensä koulupäivän aikana. Koulutukset järjestetään MLL:n Hämeen piirin alueen (Kanta-Häme, Päijät-Häme ja Pirkanmaa) kouluissa, joten työssä tarvitaan omaa autoa.

Uudet kouluttajat perehdytetään MLL:n kouluttajana toimimiseen ja he sitoutuvat toimimaan MLL:n arvojen ja toimintaperiaatteiden mukaisesti. Kouluttajalle tarjotaan jatko – ja täydennyskoulutuksia.

Hakemamme kouluttaja on valmis toimimaan itsenäisellä ja järjestelmällisellä työotteella. Työn määrä riippuu osittain myös omasta aktiivisuudesta, joten kouluttajilta vaaditaan kykyä markkinoida ja myydä koulutustarjontaa. Työtä voi tehdä myös omalla toiminimellä. Kouluttajan tehtäviin kuuluu kouluttamisen lisäksi kyselyihin vastaaminen ja koulutuspakettien muokkaaminen yhdessä asiakkaan kanssa koulutustarpeeseen sopivaksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen, MLL:n arvoihin  pohjautuvan työn. Työ alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa koordinaattori Suvi Myllärniemi p. 040 5400 487 ma 21.8. klo 9-11 ja to 24.8. klo 17-18. Haastattelut järjestetään 6.9.2017. Hakemukset ja ansioluettelo pyydetään viimeistään 29.8.2017 klo 16 mennessä sähköpostilla suvi.myllarniemi (at)mll.fi (ei suuria liitetiedostoja) aiheella ”nuorisotyön kouluttaja”.