27.3.2020

Järjestöpäällikkön tehtävään tuli määräaikaan mennessä 31 hakemusta.

Haastatteluun on kutsuttu viisi hakijaa. Kiitämme kaikkia hakijoita mielenkiinnosta MLL:n Hämeen piiriä ja järjestöpäällikön tehtävää kohtaan.

Haastatteluun kutsuttaviin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Hämeen piiri edistää lapsiperheiden arjen hyvinvointia ja tarjoaa monipuolista vapaaehtoistoimintaa lasten, nuorten ja perheiden parissa. Toimimme kolmen maakunnan alueella: Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä. Kaikissa maakunnissa on oma toimipiste, piiritoimisto sijaitsee Tampereella. MLL:n Hämeen piiriin kuuluvat myös Kotineuvola Oy sekä Hämeen Lasten säätiö.

Piirin kansalaisjärjestötoiminnassa työskentelee yhteensä 12 työntekijää, joista yhdeksän lasten, nuorten ja perheiden toiminnan parissa.

Piirillä on jäsenenä 77 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on yhteensä n. 12 600 henkilöjäsentä.

Lasten, nuorten ja perheiden toiminta kattaa yhdistystoiminnan ohjauksen ja koulutuksen palvelut, lastenhoito-, perhekummi-, tukihenkilö-, koulu- ja oppilaitosyhteistyön, nuorisotoiminnan sekä mentalisaatioperustaiset vanhemmuuden tuen koulutukset.