Etsimme MLL:n Hämeen piiriin Päijät-Hämeen alueelle Perhekummitoiminnan koordinaattoria

30.8.2017

Etsimme Mannerheimin Lastensuojeluliiton Hämeen piiriin Päijät-Hämeen alueelle

Perhekummitoiminnan koordinaattoria

Toiminnan tavoitteena on tukea ennalta ehkäisevästi alle kouluikäisten ja alakouluikäisten lasten vanhempien vanhemmuutta arjessa vapaaehtoistoiminnan keinoin. Koordinaattorin tehtävänä on rekrytoida, kouluttaa ja ohjata vapaaehtoisia, tiedottaa ja raportoida toiminnasta, laatia materiaaleja sekä tehdä yhteistyötä Päijät-Hämeen Lape-hankkeen ja hyvinvointikuntayhtymän sekä muiden yhteistyötahojen kanssa.

Koordinaattorin työskentelyalueena on Päijät-Hämeen alue. Koordinaattorin työpiste sijaitsee Lahdessa. Työhön kuuluu ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme hakijoilta soveltuvaa sosiaalialan korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, kokemusta toimimisesta alle kouluikäisten lasten perheiden kanssa, hyviä sosiaalisia - ja vuorovaikutustaitoja sekä joustavuutta. Arvostamme kouluttamis- ja ryhmänohjauskokemusta, vapaaehtois- ja vertaistoiminnan osaamista, idearikkautta ja esiintymiskykyä. Tarjoamme mielenkiintoisen, MLL:n arvoihin pohjautuvan työn. Työ alkaa mahdollisimman pian.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään viimeistään 8.9.2017 klo 16 mennessä osoitteella hameen.piiri(at)mll.fi (ei suuria liitetiedostoja).  Haastatteluun kutsuttavien haastattelupäivä on 22.9.2017.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Marita Viertonen p. 044 299 0541 ti 5.9.2017 klo 15.30-16.30 ja koordinaattori Miia Mustalahti p. 050 436 3230 ke 6.9 klo 13-15.