Mukaan oman asuinalueesi
MLL:n paikallisyhdistykseen!

Yli 70 Hämeen piirin aluella toimivaa MLL:n paikallisyhdistystä (11.12.2019) tarjoaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille, asuinalueen toiveiden mukaista toimintaa. Osallistuaksesi toimintaan et tarvitse aiempaa kokemusta tai koulutusta ja toimintaan voit osallistua omien resurssiesi mukaan, juuri siten kuin haluat!

Hallitustoiminta

Paikallisyhdistysten hallituksessa toimiminen mahdollistaa paikallisen toiminnan ja antaa osallistujalle mahdollisuuden kehittää mm. omia yhdistysosaamisen taitoja. Hallituksen toimintaan osallistuminen sopii kaikille ja kaikissa elämänvaiheissa oleville, jotka haluaisivat vaikuttaa oman asuinalueensa toimintaan.
Toiminassa pääset helposti myös tutustumaan asuinalueesi uusiin ihmisiin.

Perhekahvilaohjaaja

Perhekahvilat ovat kohtaamispaikkoja, joissa tutustut paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin. Samalla lapset saavat ikäistään leikkiseuraa.

Lue lisää perhekahvilaohjaajan tehtävästä ja järjestettävistä koulutuksista:

Pop up vapaaehtoinen

Järjestele kirpparipöytiä, osallistu tapahtumien organisointiin, tuo ylimääräiset syksyn omenat perhekahvilaan, leikitä lapsia talviriehassa tai tule virkistämään MLL:n hallituksen jäseniä vaikkapa venyttelyhetkellä. Sinä päätät miten ja milloin!

Ota yhteyttä Tiinaan tai Lauraan tai lähetä sivun ala-osassa oleva lomake niin otamme sinuun yhteyttä.

Haluaisitko mukaan?
Etsi oma MLL:n paikallisyhdistyksesi tai ota yhteyttä ja kysy lisää!

Löydä oman asuinalueesi MLL:n paikallisyhdistys:

Kiinnostaisiko sinua MLL:n toiminta, mutta et tiedä mitä haluaisit tehdä ja mihin aikasi riittäisi. Koordinaattorimme Laura ja Tiina kertovat mielellään lisää erilaisista vaihtoehdoista!

Ota yhteyttä Tiinaan tai Lauraan tai täytä alla oleva lomake ja sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.

Mistä sait tiedon MLL:n Hämeen piirin toiminnasta?

Tiina Rintala-Siira
Koordinaattori