Koulutukset ja tapahtumat MLL:n paikallisyhdistysten toimijoille

MLL:n Hämeen piiri kouluttaa yhteistyössä keskusjärjestön ja muiden piirien kanssa jatkuvasti sekä uusia vapaaehtoisia että kokeneempia konkareita. Pidämme tärkeänä, että yhdistystoimijat saavat perusvalmiudet toimintaansa ja pääsevät kehittämään itseään jatkokoulutuksissa.

Kattavin ja ajantasaisin tieto koulutuksista löytyy Vapaaehtoisnetin koulutuskalenterista.

Seututapaamiset

Seututapaamiset tarjoavat ennen kaikkea mahdollisuuden tavata muiden MLL-yhdistysten toimijoita, saada tukea, apua ja uusia ideoita omaan toimintaan. Seututapaamisten teemat rakentuvat osallistujien toiveiden mukaan. Kaikkiin seututapaamisiin ovat tervetulleita MLL-yhdistystoimijat koko piirin alueelta!

Seuraavat seututapaamiset:

Tampere torstaina 4.4. klo 17.30-19.30 Ilmoittautuminen on päättynyt.
Akaa torstaina 18.4. klo 17.30-19.30 Ilmoittaudu tästä
Lahti tiistaina 23.4. klo 17.30-19.30 Ilmoittaudu tästä.
Orivesi tiistaina 23.4. klo 17.30-19.30 Ilmoittaudu tästä.

Verkkotreffit

Kahvikuppi käteen ja tervetuloa mukaan Hämeen piirin verkkotreffeille! Luvassa ajankohtaista infoa ja ennen kaikkea vertaisten kanssa porisemista.

Perhekahvilaohjaajien ja -vastaavien iltakahvit torstaina 11.4. klo 17.30 - 18.30.

Ilmoittaudu viestillä Tiinalle ( tiina.rintala-siira(at)mll.fi ) tai Lauralle (laura.raisanen(at)mll.fi ).

Tukea ja koulutusta perhekahvilaohjaajille

Perhekahvilatoiminnan tueksi on tarjolla useita koulutuksia kuten, Minustako Perhekahvilaohjaaja? -verkkoperehdytyksiä, Perhekahvilaohjaajien verkkokursseja ja Perhekahvilavastaavien verkkovalmennuksia

Kaikki koulutukset löydät Vapaaehtoisnetin koulutuskalenterista.

Piirin koordinaattorit tulevat mielellään myös vierailulla yhdistysten perhekahviloihin sekä antavat yhdstyskohtaista perehdytystä ja tukea toimintaan.