Mannerheimin Lastensuojeluliiton Hämeen piiri ry tekee työtä lasten, nuorten ja perheiden puolesta Pirkanmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen alueilla.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Hämeen piiri ry on edistänyt lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia Kanta-Hämeen, Pirkanmaan ja Päijät-Hämeen alueilla jo yli 70 vuotta.

Vapaaehtoiseksi

Löydä sinulle sopivin MLL:n vapaaehtoismuoto Pirkanmaalta, Kanta-Hämeestä tai Päijät-Hämeestä.

Vapaaehtoisena toimiminen tuo elämyksiä! Tulevat koulutuksemme vapaaehtoistoimintaan näet tapahtumakalenterista

Voit myös tutustua erilaisiin vapaaehtoismuotoihin alta:

Perheille

Mannerheimin lastensuojeluliiton Hämeen piiri ry tuottaa monenlaisia maksuttomia palveluja perheille, lapsille ja nuorille Päijät-Hämeen, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen alueilla.

Tarjoamme palveluja lapsille, nuorille ja perheille sekä koulutuksia vanhemmille.

Lisäksi paikallisyhdistyksemme järjestävät toimintaa asuinalueittain. Tiedätkö, onko sinun paikkakunnallasi MLL:n paikallisyhdistystä?

Tue työtämme

Tue koulukiusaamisen vastaista työtämme. MLL Hämeen piiri toimii Kanta-Hämeessä, Päijät-Hämeessä ja Pirkanmaalla.

Haluaisitko tukea kiusaamisen vastaista työtämme tai liittyä MLL:n jäseneksi?
Myös yritykset voivat tukea toimintaamme.

Löydä sinulle sopivin tapa – ollaan yhdessä pienten puolella!

Seuraa meitä myös somessa

MLL:n valtakunnallisia palveluja

Nuortennetti on sivusto, jossa on tietoa, tukea ja tekemistä nuorille.

Sivustolta löytyy myös lasten ja nuorten puhelin ja chat, joiden kautta voi keskustella maksutta ja luottamuksellisesti aikuisen kanssa.

Vanhempainnetissä on tietoa ja tukea lapsiperheen arkeen.

Sivustolla on myös vanhempainpuhelin ja chat, joiden kautta vanhemmat voivat keskustella ja saada tukea vanhemmuuteen liittyviin asioihin.

Ammattilaissivuilla on tietoa koulujen, neuvoloiden ja varhaiskasvatuksen ammattilaisten tueksi.

Sivustolla on mm. ammattilaisten aamukahvit, joissa MLL tarjoaa kerran kuussa tietoiskuja ja koulutuksia.